Puteți să vă retrageți de la achiziție în termen de 14 zile de la livrare, fără a oferi niciun motiv. Trebuie să returnați produsul pentru a avea posibilitatea de a solicita o înlocuire cu un alt produs sau rambursarea prețului de achizitionare al produsului. Perioada de retragere, expiră la 14 zile după ziua în care, dumneavoastră sau un terț desemnat de dvs., care nu este transportatorul, a intrat fizic în posesia bunurilor.
Articolul pe care doriți să îl returnați trebuie să fie nedeteriorat, dacă este posibil în mod rezonabil, în ambalajul original și nedeteriorat, cu toate echipamentele furnizate. În cazul în care produsul sau ambalajul original vor fi deteriorate sau supra utilizate, magazinul își rezervă dreptul de a percepe o deducere din rambursarea valorii de cumpărare a produsului.
În termen de 14 zile de la livrare, puteți completa formularul din link-ul de mai jos pentru schimb sau rambursare SAU ne anunțați pe e-mail cu privire la intenția dvs. de a vă retrage din achiziție.
În cazul înlocuirii produsului al rambursării banilor, completați: LINK
Imediat după trimiterea formularului, veți primi un cod de anulare prin e-mail pentru a vă confirma cererea. Acest cod trebuie scris pe pachet împreună cu detaliile dumneavoastră.
Dacă nu primiți codul de anulare după trimiterea formularului, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.
De asemenea, puteți utiliza formularul model european pentru retragere, pentru a ne anunța că anulați achiziția, pe care o puteți accesa din următorul formular MODEL de retragere. În acest caz, vă rugăm să tipăriți formularul, să completați datele care lipsesc și să introduceți documentul semnat în coletul de returnare. ATENȚIE: utilizarea acestui formular nu este totuși obligatorie și poate prelungi timpul de procesare a solicitării dvs., deoarece produsul va fi returnat fără cod de reclamație, care necesită apoi procesare manuală.
Înainte de a ne trimite înapoi produsul, asigurați-vă că ați verificat confirmarea comenzii sau factura (primită prin e-mail în momentul comenzii), că ați cumpărat produsul în magazinul nostru online și că ați verificat și lista produselor care nu pot fi returnate. În cazul în care trimiteți un produs care nu este al nostru sau care nu este legitim pentru retragere, nu suntem responsabili pentru eroarea dvs. și nu îl vom returna sau nu vă vom percepe costuri pentru returnarea postului.
Aveți 14 zile de la notificarea retragerii pentru a ne returna pachetul la adresa noastră:
Arad international HUB
FAN International, Intravilan Arad, Industrial Park, DN69 FN, RO 310059
In attention to: HS Plus d.o.o.
Vă recomandăm să returnați produsele dorite cu companiile de la care puteți primi certificat de expediere, deoarece, în cazul în care pachetul dvs. va fi pierdut, vă putem rezolva solicitarea cu dovada expedierii și numărul de urmărire.
Costul de returnare este achitat de către expeditor, nu acceptăm expedieri pe cheltuiala noastră.
De îndată ce departamentul de reclamații primește pachetul dvs., un produs nou va fi trimis în schimb sau rambursat în termen de 8 zile lucrătoare prin aceeași metodă de plată cu care ați făcut comanda. Vă vom rambursa costurile pentru produsele returnate și pentru cea mai ieftină soluție de livrare (taxa de livrare standard). Manipularea cu prioritate, asigurarea coletului și plata la livrare, sunt costuri suplimentare, care poate fi evitate, iar aceste servicii se efectuează doar la cererea specifică a clientului. Aceste costuri personalizate nu se rambursează. În cazul retragerii de la achizitie, clientul suportă costul de retur, astfel încăt nici costul expedierii produsului înapoi nu va fi returnat.
Excepție de la dreptul de retragere
Exercitarea dreptului de retragere este exclusă pentru următoarele contracte:
AVERTISMENT: Dacă returnați voluntar un produs pentru care nu este posibilă retragerea sau în afara perioadei de retragere de 14 zile sau în afara perioadei de returnare de 14 zile după notificarea retragerii sau a unui produs care nu a fost achiziționat din magazinul nostru, vă vom returna produsul dvs. numai dacă veți face plata a 50 RON, ceea ce reprezintă costul procesării unei reclamații nejustificate, altfel vom distruge produsul. Produsele nerevendicate vor fi distruse după 2 luni.
DOAR SOLICITĂRILE CARE ÎNDEPLINESC TOATE CONDIȚIILE DE MAI SUS, VOR FI REZOLVATE POZITIV.
Puteți citi mai multe despre Termenii și condițiile generale și Politica privind cookie-urile pe linkurile din partea de jos a paginii.